Двигун TATRA-815 (T3C-928, ТЗ-929, ТЗ-930-30 V12,)
Дизельний мотор Татра-815 (T3C-928,ТЗ-929, ТЗ-930-30 V12) із займанням від стиснення, чотиритактний, V-подібний, з повітряним охолодженням,
- У картері (341-0001) двигуна тунельної форми, з роздавальною коробкою в одному блоці на роликових підшипниках (324496102700) встановлений колінчастий вал.
- На кожній кривошипній секції колінчастого вала поруч один з одним змонтовані два шатуна (44207007025 4) с поршнями (44201052033 4) протилежних циліндрів з лівого та правого боків.
- Циліндри (341-000200) и головки (44207031058 4) циліндрів розміщені окремо, вони розташовані у двох рядах у формі 'V'.
- У головках циліндрів розташовані по одному всмоктувальному (44201209020 4) и випускному (44201209031 4) клапану.
- Коромисла ГРМ керуються одним розподільним валом (341-020300), розміщеним у розвалі між рядами циліндрів і відносним у рух розподільними шестернями з задньої частини колінчастого вала.
- Шестерень розподілу наводяться в рух вентилятор ( системы охолодження и ТНВД 314-961013 ( паливний насос)
На передній частині мотора Tatra-815 змонтоване навісне обладнання:
- На передній кришці (442 0 1075 037 4) двигуна встановлений насос 341-500610 (зубчастий гідрогенератор) кермового керування з підсилювачем,
- Оливний насос, (одно, або двосекційний); (442 0 7020 020 4; 442 0 7020 022 4)
- Оливний фільтр (341-040230) паперовим фільтрувальним елементом, відцентровий оливний фільтр (312-040201)
- Компресор. 341-10001 ( одне, або двох циліндрових),
Навісне обладнання, розташоване в задній частині двигуна, складається:
- З генератора (336-902011), що приводиться в рух клинуватим ременем (942-075012),
- Стартера (341-905000, 443115187724), розташованого з правого боку картера двигуна,
- Оливного радіатора (341-040402), розташованого з лівого боку двигуна.
Характеристики дизеля Татри-815:
- Співвідношення діаметра циліндра та ходу поршня, 120х140 мм.
- ТЗ-928 V8 (12,7 л, 231 л.),
- ТЗ-929 V10 (15.8 л 283 л,с).
- ТЗ-930-30 V12 (19 л, 320 л.с.)
- ТЗ-930-53 (19 л, 360 л.с.).