Передній і задній мости Татра-815 до 1995 р. випуску
Передній і задній мости Татра-815 до 1995г випуску
В автомобілі Tatra-815 поворотний ведучий і керований передній міст, що гойдається. Колісні блоки обладнані планетарними редукторами.
- Передній міст закріплений на передній несучій трубі каркасної рами та на передній з'єднувальній частині, що становить передню несну, провідну та керувальну частину вантажівки Татра-815.
- На міст встановлені дух скатні колеса
Міст Т-815 складається з трьох головних основних частин:
- Роздаткова коробка, в якій розташована двостороння конічна зубчаста постійна передача моста.
- Двох незалежних напівосів, що гойдаються,
- Колісних блоків.
- У ступиці колеса є оливний наповнювач, мастило здійснюється розбризкуванням.
- Заміна оливи здійснюється відкручуванням корка зливання,
ГалереяСписок
Топ продаж
Новинка
Новинка
Новинка
Топ продаж
Новинка
Новинка
Новинка
Топ продаж
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Новинка
Топ продаж
Новинка
Новинка
Новинка
На самоскиді Татра-815 застосовані два рухомі задні мости з планетарними колісними редукторами, що гойдаються.
- Мости Татра становлять задню несну частину автомобіля, які закріплені на каркасній рамі автомобіля
Міст Tatra складається з чотирьох конструктивних частин:
- Роздаткова коробка, у якій розміщена двостороння конічна зубчаста постійна передача
- Двох незалежних напівосів, встановлених на ресорах
- Паре колісних блоків
Роздаткові коробки задніх мостів мають аналогічне конструктивне рішення, як і роздавальна коробка переднього моста. Однак, щодо головного передавання переднього моста, деякі їхні частини розгорнуті на 180° до поперечної осі через зворотне розташування до міжколісного диференціалу.