Передній і задній мости Татра-815 до 1995 р. випуску
Передній і задній мости Татра-815 до 1995г випуску
В автомобілі Tatra-815 поворотний ведучий і керований передній міст, що гойдається. Колісні блоки обладнані планетарними редукторами.
- Передній міст закріплений на передній несучій трубі каркасної рами та на передній з'єднувальній частині, що становить передню несну, провідну та керувальну частину вантажівки Татра-815.
- На міст встановлені дух скатні колеса
Міст Т-815 складається з трьох головних основних частин:
- Роздаткова коробка, в якій розташована двостороння конічна зубчаста постійна передача моста.
- Двох незалежних напівосів, що гойдаються,
- Колісних блоків.
- У ступиці колеса є оливний наповнювач, мастило здійснюється розбризкуванням.
- Заміна оливи здійснюється відкручуванням корка зливання,
ГалереяСписок
- Топ продаж
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Топ продаж
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Топ продаж
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Новинка
- Топ продаж
- Новинка
- Новинка
- Новинка
На самоскиді Татра-815 застосовані два рухомі задні мости з планетарними колісними редукторами, що гойдаються.
- Мости Татра становлять задню несну частину автомобіля, які закріплені на каркасній рамі автомобіля
Міст Tatra складається з чотирьох конструктивних частин:
- Роздаткова коробка, у якій розміщена двостороння конічна зубчаста постійна передача
- Двох незалежних напівосів, встановлених на ресорах
- Паре колісних блоків
Роздаткові коробки задніх мостів мають аналогічне конструктивне рішення, як і роздавальна коробка переднього моста. Однак, щодо головного передавання переднього моста, деякі їхні частини розгорнуті на 180° до поперечної осі через зворотне розташування до міжколісного диференціалу.