Стартер Газ
По дорогах України їздять у великій кількості автомобілі Горьківського автозаводу ранніх років випуску,ГАЗ-53, ГАЗ-66, Газ-24,, УАЗ-469. та інша техніка з двигунами ЗМЗ. Продаючи стартера Литовського виробника Jubana сумнівів не було. Атотракторныестартера конвеєрного складання, пройшли заводський контроль якості. За роки виробництва дитячі хвороби були усунені. Хотілося почути реальні відгуки .
Обдзвонивши клієнтів інтернет-магазину Каскад-Шоп, купували класичні електростартера для двигунів ЗМЗ, Задавали одне питання Як стартер? відповіді були різні, але зводилися до одного: крутить, маслает, стартер як стартер, працює без проблем, будуть зателефонуємо. І ось днями наш покупець механік автопарку купив втягуюче реле для автостартера ГАЗ-53. При демонтажі двигуна ЗМЗ, пошкодили кришку втягивающего реле. І заодно провели дефектацию перед зимою. Було відзначено:
1 Стартер легко розібрався без ударного інструменту.
2.Знос щіток у щітковому сайті незначний.
3 Статор в хорошому стані,без зносу і подряпин,
4 Втулки якоря без зносу.
5 При складанні; осі,шпильки, гвинти без проблем стали на свої місця, до бендиксу питань не виникло.
6 Розібравши втягуюче реле, порадували контактні п'ятаки, якість контактних болтів.
Кинулося в очі; зовнішній вигляд деталей Газоновского електростартера знайомих за довгі роки роботи з стартерами. Вони стали акуратніше, без зазубрин, не так явно видно стики, Порадувала культура складання.